top of page

פח כתום בבני דרור

  • לפני 4 שעות
  • זמן קריאה 1 דקות

תושבים יקרים

נזכיר כי פסלת אריזות פח כתום נאספת מידי יום חמישי מהבתים.

- כל תושב זכאי לפח כתום אחד ללא תשלום שאותו הוא מוציא מחוץ לחצר מידי חמישי.

-ניתן להוציא גם שקיות. (כרגע גם שקית פח רגילה - עדיפות לצע כתום). את השקיות למקם מול הכניסה לבית.

חשוב לדעת

- הפחים הכתומים במרכז המחזור מיועדים לפסולת כתומה ציבורית.



תגובות


bottom of page