פח כתום בבני דרור
- לפני 4 שעות
- זמן קריאה 1 דקות
תושבים יקרים
נזכיר כי פסלת אריזות פח כתום נאספת מידי יום חמישי מהבתים.
- כל תושב זכאי לפח כתום אחד ללא תשלום שאותו הוא מוציא מחוץ לחצר מידי חמישי.
-ניתן להוציא גם שקיות. (כרגע גם שקית פח רגילה - עדיפות לצע כתום). את השקיות למקם מול הכניסה לבית.
חשוב לדעת
- הפחים הכתומים במרכז המחזור מיועדים לפסולת כתומה ציבורית.





תגובות