top of page
תמונת הסופר/תBnei Dror בְּנֵי דְּרוֹר

עדכונים מהוועד המקומי 14.3

תושבים יקרים,

מספר עדכונים מהוועד המקומי לידיעתכם:

🚕 חניון חנה וסע סמוך לקניון דרורים - חברי הועד עודכנו בישיבה האחרונה כי קיימת תכנית לבנית מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע לכ-500 מכוניות סמוך לקניון דרורים. שטח זה מוגדר כקרקע ייעודית למסחר ותחבורה. בשלב זה התוכנית נמצאת בהתנגדות ועד האגודה והמועצה למתווה שהוצע. הועד ביקש להיות מעורב בנושא ולומד בימים אלו את פרטי התוכנית ואת השפעתה על המושב.


👈 ישיבות ועד מקומי - מועדי ישיבות הוועד המקומי יפורסמו בהודעה לתושבים מספר ימים לפני הישיבה. שימו לב, ישיבות הועד פתוחות לציבור לשמיעה בלבד! בישיבות הועד מורשים לדון חברי ועד בלבד.

בנוסף לישיבות הוועד הרגילות וכפי שתוקשר בהודעות הקודמות, בתאריך 09/04/2024 בשעה 20:30 נערוך ישיבת ועד פתוחה לתושבים שבא יוצג לציבור תקציב 2024 ויתקיים דיון פתוח עם התושבים שיגיעו לישיבה.


📖 פרוטוקולים - הועד מפרסם פרוטוקולים של ישיבות הועד לעיון הציבור בקבוצה ייעודית. להצטרפות לקבוצה לחצו על הקישור הבא: https://chat.whatsapp.com/G7TQjTsnyMNJ7Op4osMmKL.

בנוסף קיימות קבוצות נוספות של ביטחון, הודעות כלליות, הודעות בריאות והודעות דחופות של הוועד קישורים להצטרפות בתחתית הודעה זו.


🌳 גזם – תזכורת: איסוף הגזם מידי יום ראשון ב6.30-7.00 בבוקר.

🏠 ציוד של תושבים במרחבים ציבוריים - כחלק משמירה על ניקיון וסדר במרחב הציבורי, נבקש מכל התושבים להם יש ציוד מכל סוג שהוא על שטח ציבורי לדאוג לפינוי הציוד בשבוע הקרוב.


אירועים קרובים:

🍺 20/3 אירוע בירה וסנגריה 20:30 בעגלתא מגיל 18+ רישום דרך הודעות ועד כלליות

🎉 22/3 החלפת משלוחי מנות

🤡 23/3 הפנינג פורים בדשא, וקריאת המגילה בבית הכנסת


שתהיה לכולנו שבת שלווה ושקטה,

ועד מקומי בני דרור

🇮🇱🇮🇱🇮🇱


קישורים לקבוצות הוועד:



5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page