חיוב היטל ביוב בפרגולות
- 7 במאי
- זמן קריאה 1 דקות
בשורה חשובה לתושבי לב השרון בנושא חיוב היטל ביוב בפרגולות!
קהילת לב השרון היקרה,
אנו שמחים להודיע שלאחר בחינה מעמיקה של סוגיית חיוב היטל הביוב בפרגולות, הגענו להחלטה על ביטול החיוב בכל יישובי המועצה. ההחלטה התקבלה כחלק ממהלך יזום אותו אנו מובילים במועצה ובו אנחנו בוחנים לעומק נושאים חשובים שמשפיעים על חיי היום-יום של התושבים ועל רווחתם.
כחלק מכך, כל תושב ששילם היטל ביוב בגין פרגולה החל מיום 1.1.2024, יזוכה במלוא הסכום על ידי החברה לטיפול במי לב השרון.
ממשיכים לעבוד עבורכם ובשבילכם, אלי אטון, ראש המועצה
ניר בר לב, מנכ"ל החברה לטיפול במי לב השרון





תגובות